PRILOŽNOSTI ZA ZAPOSLITEV

“Spoštovani g. Harb!
Čeprav nisem mojster retorike, bom skušal napisati in s tem prenesti nekaj svojih vtisov, v ta dokument ter jih strniti v neko logično celoto.
Ko sem uspešno opravil zagovor diplomskega dela, se mi je porodila zamisel, da bi z nekaj besedami povzel ves ta čas, ki smo ga preživeli skupaj. Po svečani podelitvi pa sem bil popolnoma prepričan, da to moram storiti, kajti podelitev je potekala na vrhunskem nivoju in kot takšna, se mi je vtisnila v globok spomin.
Najprej bi se Vam rad zahvalil za vso strokovno znanje, ki ste nam ga posredovali. Koliko smo ga posamezniki odnesli ali ga bili pripravljeni odnesti, je druga zgodba. Menim, da je lahko vsak, ki je želel sprejeti to količino znanja, sprejel ogromno. V širjenje znanja na Vaši šoli, pa ne spada samo strokovno znanje, sem spada tudi splošno znanje o obnašanju, na nekem višjem nivoju kot smo ga bili vajeni do sedaj. Sedaj smo inženirji, ki v svojih podjetjih sodelujemo z našimi poslovnimi partnerji, pogosto tudi so dan danes to tuji partnerji, vsaj kar zadeva podjetje CIMOS Tam A.i..
V tem zelo kratkem času, sem imel priložnost uporabiti tako strokovno kot splošno znanje, ki ste mi ga posredovali Vi in Vaši profesorji. In moram povedati, da sem s tem znanjem zelo zadovoljen.
O Vaših profesorjih ne bi izgubljal besed, ker so kratko malo odlični. Če upoštevam dejstvo, da ste bili takrat, leta 2005, skupaj z nami tudi vi in Vaš kolektiv na popolnem začetku, je bilo vse v najlepšem redu. Res je, da Vas je skupaj z nami tu in tam premetavalo sem ter tja, tako kot v starih lesenih vagonih, vendar je postajalo to premetavanje vedno bolj umirjeno in na koncu se je spremenilo v nežno zibanje. To lahko samo pomeni, da ste utirili svoj kolektiv in, da ga peljete uspešno naprej proti točno določenemu cilju. Ta cilj pa je, postati prepoznavni ne samo v Sloveniji, ampak tudi v Evropi in to bo Vam in vašemu kolektivu zagotovo uspelo.
Če sem že pisal o profesorjih, bi želel napisati še nekaj besed o zaposlenih v referatu vaše šole. Napisati bi moral, da želim napisati nekaj pohvalnih besed, saj si kaj drugega ne zaslužijo. Glede na porodne krče vaše šole in kasneje na veliko število študentov ter novih programov, lahko zaposlenim na tem oddelku samo zaploskam. Ko se spomnim, kaj vse je bilo z moje strani potrebno urejati tekom šolanja in, če to pomnožim s številom študentov pa še enkrat pomnožim z nekim faktorjem, dobim številko, ki je ogromna! Verjetno je za vsem tem delom, še kopica drugega dela, za katerega študenti niti ne vedo.
Povem Vam, da bi bilo dobro, če bi študentje, ko kličejo in pišejo zaradi malenkosti, to vedeli. Biti ob vsem tem delu prijazen in ustrežljiv, je sposobnost le najboljših. Iz lastnih izkušenj Vam povem, da bi lahko bili uslužbenci na referatu veliko bolj strogi pa ne bi bilo nič narobe. Bistvo tega je, da se navadimo na red in disciplino, ki ju bomo v tem krutem, konkurenčnem poslovnem svetu še kako potrebovali.
Želel bi Vam torej povedati, da je ves čas šolanja bilo vse na zavidljivem nivoju, kakor tudi podelitev diplom, ki je bila smetana na vrhu zelo okusne sadne kupe.
Le tako naprej!
Lep pozdrav Vam in vsem zaposlenim na Višji strokovni šoli ŠC Ptuj ter veliko uspeha.”

“Spoštovani gospod ravnatelj,
v imenu letošnje generacije izrednih študentov mehatronike 2019/20 Višje strokovne šole ŠC Ptuj smo se odločili, da vam v znamenju vzpodbude in predvsem zahvale napišemo nekaj vrstic. Kot vemo, nam je korona virus, Covid – 19, drugo polovico šolskega leta presenetil in nas vse skupaj postavilo v neznano.
Predvsem pa vam, ravnatelju in predavateljem, ki nas učite, je razglašena svetovna pandemija postavila nova pravila in pristope, na katere ste morali hitro odreagirati in se nemudoma prilagoditi.
In Vam – je to zagotovo uspelo!!
Pišemo, ker želimo izraziti naše iskreno zadovoljstvo z izboljšavami in hitro prilagodljivostjo vašega šolskega sistema nam študentom. Brez vaše vzpodbude, impresivne organizacije in volje vam to zagotovo ne bi uspelo.
Smo zelo hvaležni da imamo vas za ravnatelja. Vaše izboljšanje šolskega izobraževanja preko interneta je prispevalo ne samo k varnosti vseh nas, ampak dvig standardov VSŠ ŠC Ptuj na višji nivo.
Hvala tudi za vaše spodbujanje in motiviranje nas študentov, tudi, ko nam že zmanjkuje motivacije, časa, elana in še kaj. Vedno najdete pravo besedo ob pravem času. Tudi med predavanji.
Imate odlično ekipo izbranih predavateljev in sodelavcev ter upamo, da vas na VSŠ ŠC Ptuj čaka neverjetno uspešno šolsko leto in nam sporočite, če lahko karkoli storimo, da izkažemo svojo podporo!
Izredni študenti 1. letnika Višje strokovne šole smeri mehatronike, 2019/20.”

“
Moja izkušnja na Višji Strokovni Šoli ŠC Ptuj je bila edinstvena
Začel sem s študijem mehatronike, vendar sem pri osnovah elektrotehnike ugotovil, da to področje ni zame. Namesto, da bi se obupano zataknil, sem se odločil za spremembo smeri in sem se vpisal na študij ekonomije. Akademska izkušnja na šoli je bila izjemna. Predavanja so bila na visokem nivoju, kar je odraz dejstva, da so predavatelji strokovnjaki na svojem področju. Poudarek je bil na bistvu in praktičnih primerih, brez nepotrebnih informacij. Podpora, ki smo jo prejeli od profesorjev, je bila neverjetna. Posebne zahvale Martinu Terbucu in Zdenki Selinšek, ki sta bila vedno tam za nas, ko smo potrebovali pomoč ali nasvet. Njuna podpora je bila neprecenljiva in je veliko pripomogla k našemu uspehu. Tudi ravnatelj, Robert Harb, je igral pomembno vlogo, saj nas je aktivno vključeval v šolske in obšolske aktivnosti , s tem nas spodbujal, da dosežemo svoje potenciale. Udeležili smo se številnih tekmovanj, kot so izdelava električnih koles, tekmovanja iz najpodjetniške ideje manager kluba Ptuj, POPRI, Istrobot, razne hackathone in še mnoga druga. Te izkušnje so bile neprecenljive in so postale temelj, na katerem gradim še leta po študiju. Ko zdaj gledam nazaj na svoje čase na Višji Strokovni Šoli ŠC Ptuj, se zavedam, kako dragocene so bile te izkušnje. Naučil sem se veliko več, kot sem pričakoval, in pridobil izkušnje, ki so mi pomagale v življenju. Zato bi brez dvoma priporočil to šolo vsem bodočim študentom. Na tej šoli niste le številka, ampak ste del skupnosti, ki vam pomaga rasti in se razvijati.”
VPISNI POGOJI
V višješolski študij se lahko vpiše, kdor:
- je opravil splošno ali poklicno maturo oz. je končal temu ustrezno izobraževanje po prejšnjih predpisih, ali
- ima opravljen mojstrski, delovodski ali poslovodski izpit, tri leta delovnih izkušenj in je opravil preizkus znanja iz splošnoizobraževalnih predmetov v obsegu, ki je določen za poklicno maturo.
GRADIVA
DOGODKI
PREDSTAVITEV
Šolski center Ptuj, Višja strokovna šola
Volkmerjeva cesta 19, 2250 Ptuj
Telefon: +386 (0)2 787 18 19
ŠOLSKI CENTER PTUJ, VIŠJA STROKOVNA ŠOLA
Poslanstvo šole izhaja iz več kot 125-letne tradicije poklicnega izobraževanja na Ptuju, temelji na široki programski ponudbi v sedanjosti in gradi na novih programih, ki jih potrebujejo industrija, malo gospodarstvo in obrt v prihodnosti. Če bo do sprememb prihajalo še naprej tako hitro, bo življenje, ki ga poznamo sedaj, v številnih pogledih bistveno drugačno. Znanje se razvija vedno hitreje, še posebej na tehničnem področju. In prav tako kot investiramo v tehnologijo, investiramo tudi v znanje. Če želimo obvladovati novo tehnologijo, se moramo nanjo pripraviti celoviteje, z novimi znanji, predvsem pa z novim načinom razmišljanja.
Povezave gospodarstva s skupnostjo se krepijo z učenjem, za trg delovne sile je potrebno ustvarjati usposobljeno delovno silo in nova znanja. Od nas in naših sposobnosti je odvisno, kaj bo prevladalo.
Trije osnovni elementi za uspeh: Verjeti v to kar delamo; želeti, da se to zgodi; pričakovati, da se to zgodi.
Naša vizija: postati ugledna in mednarodno priznana Višja strokovna šola. Omogočiti študentom, da izrabijo in polno razvijejo svoje sposobnosti.
Naše poslanstvo: pripraviti ljudi na vseživljenjsko izobraževanje.
Izziv: uvrstiti pomen zaposljivosti diplomantov v kontekst študijskih programov.
Cilji: vzpostaviti študij, ki bo zagotavljal zaposljivost in visoko kakovost diplomantov.
Priložnost: vzpostaviti trdne temelje za razvoj gospodarstva in zagotavljanje njegove konkurenčnosti.
Naše vrednote:
- skrb,
- strpnost,
- prijaznost,
- profesionalnost,
- ustvarjalnost,
- pošteni odnosi s študenti,
- timsko delo,
- strokovnost,
- etika itd.
GALERIJA
PRAKSA
PROGRAMI
EKONOMIST
Študij zagotavlja široko izobrazbo s poudarkom na področju komerciale, kar študentom omogoča konkurenčno prednost na trgu dela in obetavno karierno pot. Študij je namenjen vsem, ki imajo vizijo ustanoviti svoje podjetje, se uveljaviti na področju komerciale in tistim, ki želijo svoje znanje ekonomije nadgraditi. Študij prav tako spodbuja razvijanje osebnih potencialov ter sposobnosti kreativnega in inovativnega razmišljanja, kakor tudi obvladovanje komunikacijskih veščin ter timskega dela. Pomemben dejavnik uspešnega študija je tudi tesno sodelovanje študentov in predavateljev.
Predavatelji so strokovnjaki z različnih področij, obogateni z večletnimi delovnimi izkušnjami. Pri svojem delu uporabljajo metode poučevanja, s katerimi želijo študente motivirati k razvijanju podjetnosti, samoiniciativnosti in družbene odgovornosti, ter jim hkrati zagotoviti široko paleto uporabnih znanj.
Študijske obveznosti so prilagojene študentu. Poleg študijskih obveznosti so študentom na voljo tudi številne dodatne dejavnosti kot npr. svetovanje in tutorstvo, alumni klub, športna srečanja, strokovne ekskurzije, gostujoči predavatelji, borza kadrov, mednarodna izmenjava in pridobivanje praktičnih izkušenj v številnih partnerskih podjetjih oz. institucijah.
MEHATRONIKA
Mehatronika je nov način razmišljanja v načrtovanju izdelkov in sistemov, ki omogočajo integracijo precizne mehanike, elektronike, avtomatskega vodenja in informatike v osnovni proces načrtovanja, namesto da bi iskali inženirske rešitve za vsako zahtevo posebej. Inženir mehatronike ni mišljen kot ozek specialist v svoji stroki, ampak kot multidisciplinarno izobražen stokovnjak.
Trend trga delovne sile zahteva povezovanje znanj strojništva, elektrotehnike, avtomatike, informacijskih tehnologij, ekonomije in menagementa, tehniškega varstva okolja ter jezika inovativnosti in kreativnosti. Kmalu nobena sodobna proizvodnja ne bo več mogla delovati brez strojev, ki delujejo s pomočjo elektronskih krmilnih sistemov in brez avtomatiziranih linij. S pridobljenimi znanji bodo diplomanti zanimivi za trg dela, saj bodo znali uporabljati znanja iz osnovnih inženirskih disciplin pri obravnavanju kompleksnih razvojnih in tehnoloških problemov, znali bodo načrtovati in krmiliti razvojni in proizvodni proces, se naučili delati v timu in, kar je pomembno, znali reševati probleme v predpisanem času.
UPRAVLJANJE PODEŽELJA IN KRAJINE
Cilj programa UPK je izobraziti inženirje z zadosti širokim strokovno – teoretičnim in praktično uporabnim znanjem za pridelavo hrane in upravljanje s podeželjem. Vedno bolj se poudarja vpetost kmetijstva v okolje v povezavi z varovanjem okolja, ohranjanjem biotske pestrosti, trajnostno naravnanim kmetovanjem, … Upravljanje podeželja in krajine je sodoben izobraževalni program, ki je podprt s praktičnim izobraževanjem pri delodajalcih. Poleg osnovnih kmetijskih znanj vključuje tudi znanja o okolju, dopolnilnih dejavnostih na kmetiji, podjetništvu in trženju, turizmu in socialnih dejavnostih na podeželju, kar povečuje zaposlitvene možnosti diplomantom in daje atraktivnost programu.